FAQ


VEELGESTELDE VRAGEN

Aangezien we iedere dag veel telefoontjes ontvangen, kan er enige wachttijd zijn. Daarom hebben we een hieronder een korte lijst met antwoorden op veelgestelde vragen samengesteld.


Afhalen:

We kunnen u helaas geen afhaalservice aanbieden, aangezien we alleen met bezorging werken.


Levertijd:

Siergrind kan doorgaans binnen 10 werkdagen geleverd worden. Voor alle andere producten is de levertijd normaliter 2-7 dagen. Een exacte levertermijn kunnen wij vanwege logistieke redenen niet geven. Houdt u er rekening mee dat de levertermijn die is aangegeven bij uw bestelling de eerst mogelijke maar niet gegarandeerde levertermijn is.


Aanwezigheid bij levering:

Indien u niet thuis bent worden de goederen bij u achtergelaten.


Hoeveelheden:

Alle producten worden in tonnen, dus naar gewicht, geleverd. Hiervoor hebben we een rekenhulp op onze website.


Uiterlijk:

Houdt u er rekening mee dat het natuurlijke producten betreft, waardoor er kleurafwijkingen kunnen zijn. Ook is het mogelijk dat de stenen er in droge toestand anders uitzien en dat er bij de levering een laagje stof op de stenen zit.


Zelf bekijken en ophalen:

Wij zijn een online distributeur van grind en bouwmaterialen en beheren zelf dus geen grindgroeve. We werken samen met lokale partners en het is niet mogelijk om deze te bezoeken (zie proefmonsters).


Proefmonsters:

Voor sommige producten kunt u een proefmonster toegestuurd krijgen. Deze staan ​​op onze website vermeld.


E-mail:

Vaak kan het zo zijn dat onze bevestigingsmails in uw ongewenste mail terecht komen.


Hieronder bieden wij u meer gedetailleerde informatie:


Hoe lang duurt de levering? Wanneer komen mijn producten aan?

De levering is afhankelijk van de regio waarin u woont en de levermethode die u kiest. Wij streven altijd naar snelle levering, welke na ontvangst van betaling 2-7 werkdagen of tot 10 werkdagen kan duren.


Ik heb een bestelling geplaatst, kunnen jullie me een leverdatum beloven?

We kunnen u geen specifieke leverdatum beloven. Hier zijn logistieke redenen voor; zelfs als alle betrokkenen zich inzetten om ervoor te zorgen dat u uw goederen zo snel mogelijk ontvangt, kan uiteindelijk zoiets alledaags als een file ervoor zorgen dat de chauffeur u niet op tijd bereikt.


Hoe komt de prijs tot stand? Hoeveel kost een bestelling?

Afhankelijk van welk product u kiest, bestaat de prijs uit materiaalkosten voor de big bags of pallets, het verpakken van de goederen en de reis. Niet alle producten zijn regionaal verkrijgbaar en worden soms gedeeltelijk geleverd vanuit andere regio's; niet alle groeven delven alle producten en Thüringer leisteen komt bijvoorbeeld altijd uit Thüringen.

Dit heeft ook invloed op de prijs. Om de definitieve prijs te zien, vult u in het venster linksboven uw postcode in, selekteert u de gewenste producten en gaat u vervolgens naar uw winkelmand. Daar vindt u de uiteindelijke prijs inclusief levering en BTW.


Wat gebeurt er wanneer ik tijdens de levering niet thuis ben?

Indien u niet in staat bent om aanwezig te zijn, wordt de levering op de stoep geplaatst. U gaat hiermee akkoord in onze algemene voorwaarden.


Hoeveel materiaal moet ik kopen?

Alle producten worden in tonnen, dus naar gewicht, geleverd. Als u niet zeker weet hoeveel u precies nodig heeft, kunt u onze rekenhulp gebruiken om de benodigde hoeveelheid te berekenen.


Zien de producten er precies zo uit als op de afbeeldingen?

Aangezien dit natuurlijke producten zijn, is een kleurafwijking helaas onvermijdelijk. Daarom geven wij nooit kleurgaranties op onze producten. Houd er rekening mee dat veel afbeeldingen op Bestel Grind doormidden lijken te zijn gesplitst. De linkerkant is hierbij altijd iets lichter dan de rechterkant. Het gaat hier niet om twee verschillende materialen, maar om hetzelfde materiaal, eenmaal droog en eenmaal nat. De stenen zijn bij levering doorgaans altijd met stof bedekt en vaak nog ongewassen. Dit scheelt enorm in de materiaalkosten.

Ik heb vaak gebeld, maar niemand neemt de telefoon op.

Aangezien we vaak een groot aantal aanvragen in één keer moeten verwerken, is het voor ons soms lastig om de telefoon op te nemen. In dat geval kunt u ons altijd een e-mail sturen of het contactformulier gebruiken.


Ik wil een oprit met grind aanleggen, welk grind moet ik kiezen?

Voor zichtbare delen raden wij altijd aan om de categorie siergrind te bekijken. Ons assortiment aan siergrind bestaat uit zorgvuldig geselekteerde producten die aan hoge visuele eisen voldoen.


Kan ik een proefmonster ontvangen?

Bij sommige producten bestaat de mogelijkheid om een proefmonster toegestuurd te krijgen. Hiervoor kunt u het beste onze website bekijken. Daar kunt u zien voor welke producten wij u een proeflevering kunnen sturen.

 
Telefoon